Formació Privada: Factura electrònica

FORMACIÓ PRIVADA: Factura electrònica

OBJECTIUS

En aquest curs descobriràs les característiques innovadores del nou sistema Veri*factu, una iniciativa pionera de l’Agència Tributària dissenyada per combatre el frau fiscal i impulsar la digitalització empresarial. Aquest sistema revolucionari afectarà tots els contribuents que desenvolupin activitats econòmiques, garantint una major transparència i seguretat en els processos de facturació. Veri*factu facilita l’enviament automàtic de cada registre de facturació a Hisenda, fent-se de forma simultània o just abans de l’expedició de la factura. Això suposarà una autèntica transformació en la forma de gestionar les operacions econòmiques, fent-les més eficients i segures.

A més, aprofundirem en els requisits que han de complir les aplicacions informàtiques de facturació antifrau, d’acord amb el Reglament aprovat pel Reial Decret 1007/2023. Assegureu-vos que la vostra empresa estigui preparada i adaptada a aquesta nova normativa abans de l’1 de juliol del 2025, per no quedar-te enrere en aquest procés de modernització.

-Descobriràs els requisits essencials i característiques clau per implementar amb èxit la facturació electrònica B2B, així com el procediment per enviar una còpia de cada factura electrònica a l’AEAT.

-Coneixeràs els detalls tècnics i la informació necessària a incloure a les factures electròniques per verificar la data de pagament i calcular els períodes mitjans de pagament.

-Explorarem els requisits d’interoperabilitat mínima entre els diferents proveïdors de solucions tecnològiques de factures electròniques, assegurant-ne una integració fluida i eficient.

PROGRAMA:

1. L’eliminació electrònica de vendes: risc per als ingressos fiscals.
2. L’ocultació de vendes mitjançant programes de facturació de doble ús.
3. La Llei 11/2021, de 9 de juliol, de mesures contra el frau fiscal i la prohibició del programari de doble ús.
4. La introducció de l’article 201 bis a la Llei General Tributària, que declara infracció tributària la distribució i possessió de programes informàtics que permetin ocultar vendes.
5. L’antecedent de Veri*factu; el sistema TicketBai adoptat per les hisendes forals del País Basc i Navarra.
6. El Reial decret 1007/2023, de 5 de desembre, que aprova el Reglament sobre els requisits dels sistemes i programes informàtics de facturació i desenvolupa el sistema Veri*factu.
7. Els subjectes obligats a complir amb els requisits establerts al Reial decret 1007/2023 i aquells que estan exempts.
8. Definició de factura electrònica segons normativa europea.
9. Els avantatges de la factura electrònica.
10. La Llei 18/2022 (Llei Crea i Creix), la Llei 56/2007 (Llei d’impuls de la factura electrònica) i altres normes que implanten l’ús obligatori de la factura electrònica a el B2B.
11. Els subjectes obligats a utilitzar la factura electrònica i el calendari d’implantació.

PREU

Preu: 180 €/alumne

NOTA: Aquest curs es pot bonificar

Software

DURACIÓ

Aquest curs té una durada de 8 hores

Dia: 07 i 11 d’octubre

Horari: 9:30h a 13:30h

Modalitat

Curs virtual (ZOOM)

Formador: Pere Brachfield

DIPLOMA

Al finalitzar el curs es lliurarà un diploma acreditatiu d’aquesta formació.

APPLUS ISO 9001

Estem certificats en Qualitat, segons la norma UNE-ISO 9001, per l’entitat Applus, amb la voluntat d’oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Vull incriure’m!